
دقیقا یه ماهِ دیگه تولد شریِ....نیمه دومیه و بزرگترین بچه ی مدرسه...و خب همیشه همه بهش یادآوری میکنن که خیلی بزرگه...آمّا...اینجانب واسه اینکه بهش بفهمونم هنوزم کوچولوعه،واسش یه کتاب گرفتم...تو رنج سنیِ صفر تا سه سال!!!اسمشم" ماه و پلنگِ خال خالیه":)))ازین کتاباست که عروسک داره...یه پلنگِ خوشگل و جیگولیه:)لازم به ذکرِ مجددِ که شری هیجده سالشه:دی+مطمئنم شری اینجا رو نمیخونه ها! ولی اگه (22)برنامه ریزی...
ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال میکنید
برچسب: هیجده,ساله,پلنگِ,خالیش, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 17:32